Nionde April TvåTusenSexton

Det här med bloggandet gick inge bra, nio dagar senare och jag är här igen. Dessa nio dagar som gått har det inte hänt speciellt mycket. Ätit lunch med två vänner, umgåts med vänner, varit på dans i Skellefteå, pluggat, ritat en del, köpt mig en ny jacka, börjat med naturkursen där vi ska arbeta med kemi, bilogi, teknik och fysik om jag minns rätt. Alltid tyckt om kemi men inte varit speciellt bra på det, hopp om att det kommer gå bättre nu. En av sakerna vi just nu håller på med biologin är att vi ska föda upp kycklingar (bild kommer) 
 
 
Det som händer härdan efter är att imorgon ska jag till Josefin och äta brunch, på torsdag åker jag till Skellefteå och träffar en fin vän, helgen där efter är det rotan maran så då ska jag tillbaka till Skellefteå. Annars blir det lilla vanliga, träna, plugga och bara ta det lugnt. 
 
Nu ska jag inskaffa orken och tvätta av sminket, sedan blir det att se en film med föräldrarna och äta annanas. Yummyy!! 
 
 
Livet | |
Upp